Konzultant(ka) účetnictví/mezd pro HELIOS iNuvio

  • Místo výkonu práce
    Třebíč
  • Druh pracovního úvazku
    Plný úvazek
  • Nástup do zaměstnání
    ihned nebo dohodou

Konzultant(ka) účetnictví/mezd pro HELIOS iNuvio

Hledáme účetní nebo absolventy SŠ/VS se zaměřením na účetnictví, kteří by na svět informačních systémů chtěli nahlédnout z jiné perspektivy.

Kdo jsme a co děláme?

Jsme dodavatelem ERP systému HELIOS iNuvio, který obchodujeme, implementujeme, zabezpečujeme poimplementační servis, realizujeme specifické úpravy, vyvíjíme oborové řešení Energo a internetový obchod MajorShop, poskytujeme školení, dodáváme potřebný hardware, cloudové služby a technickou podporu.

Každý člen našeho týmu má u nás své místo, respekt kolegů a odpovědnost v rámci své pozice a odbornosti.  Jsme tým lidí všech věkových kategorií, kteří se občas potkávají i mimo kancelář a rádi přivítáme dalšího parťáka.

Co nabízíme?

Zajímavou pracovní výzvu: Přesunete se z klasického účtování a stanete se odborným konzultantem pro naše zákazníky. Příležitost růst a rozvíjet se: Využijete své praktické zkušenosti z účetnictví nebo teoretické znalosti ze školy. Spolupráci s kolegy: Budete poradcem nejen pro naše zákazníky, ale i pro členy našeho týmu, jako jsou obchodníci, konzultanti jiných odvětví a vývojáři.

Co budete dělat?

Poskytovat odborné poradenství a školení zákazníkům v oblasti účetnictví a mezd v systému HELIOS iNuvio. Podílet se na prezentacích HELIOS iNuvio během obchodních jednání a implementacích pro nové zákazníky. Komunikovat s klienty: telefonicky, online i osobně, což občas vyžaduje cestování. Spolupracovat na rozvoji systémů: Spolu s konzultanty a vývojáři budete vytvářet analýzy a navrhovat řešení pro stávající zákazníky.

Co od vás očekáváme?

Minimálně středoškolské vzdělání, praxe v samostatném vedení účetnictví nebo ekonomické vzdělání SŠ/VŠ. Řidičský průkaz skupiny B: Pro občasné cestování. Samostatnost a  zodpovědnost: Schopnost pracovat nezávisle a plnit své úkoly odpovědně. Chuť učit se novým věcem: Chtít se stále zdokonalovat a rozvíjet. Týmového ducha: Umění spolupracovat s ostatními kolegy.

Co ještě oceníme? 

Znalost systému HELIOS iNuvio: I když to není podmínkou, bude to pro vás výhodou. Zkušenosti se mzdami a účetnictvím: Praxi ve zpracování mezd nebo samostatné vedení účetnictví. Zkušenosti z podobné pozice: Práci s jiným (obdobným) informačním systémem.

Co dále nabízíme?

Možnost pružné pracovní doby, po dohodě home office. Systém volitelných zaměstnaneckých výhod (stravenkový paušál, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, příspěvek na volnočasové aktivity, rekreaci atd.).

Máme zájem o dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí v moderním sídle. Nastoupit můžete ihned nebo dle domluvy.

 

Zaujala Vás tato pozice?

Dejte nám o sobě vědět, a my se Vám ozveme.

Kontaktujte nás

Martina Kmošek

Martina Kmošek

Personalistka